½ûÂþÌìÌÃ

Menu
½ûÂþÌìÌÃ
Search
Magazine
Search

Français sur Delhi!

julienmzn

Salut à tous, je m'appelle julien, j'ai 21 ans et j'habite à New delhi pour les 4 prochaines années de ma vie en tant que salarié expatrié!
Je cherche à faire de nouvelles connaissances, parce que mater des films sur netflix tout seul chaque soir, c'est vite chiant.. :)

j'adore sortir... découvrir des nouveaux lieux.... prendre un verre... faire du sport - tout type de sport ou presque (les jogging j'évite à Delhi, entre les voitures et les vaches c'est chaud)... et pleins d'autres!

N'hésitez pas à me contacter! :)
___________________________________________________________________________________________________________

Hi everybody, my name is Julien, im 21 and i'm living in New delhi for the next four years ! :)
I'm super excited with this new life, and I'd like to meet new people to discover places, to discuss, to practice sport, to have lunch...

Feel free to message me :)

julien

See also

Living in New Delhi: the expat guideTop Delhi Places?Are there any foreigners living in New Delhi, NCR or Noida, GhaziabadLooking for Indian Friends from all around Indialooking for filipino in delhi
Fred

Please stick to English on this section of the forum. If you would like to post using French, there is a section for that language

/forum/viewforum.php?id=4205

Nothing stopping you posting in both